Grand hotel Permon – Podbanské

6739

Po schodoch, po schodoch, poznávame poschodia….

Kto zažil, vie o čom hovorím a kto nie, tak tomu odporúčame. Hotel Permon (a najmä počas prázdnin) je rajom pre deti. Extrémne milí a kreatívni animátori z agentúry Stageman, štýlová a usmiata obsluha hotela a dokonalé jedlo, ktoré uspokojí nielen alergikov ale aj malých chirurgov (deti ktoré vykroja a vyselektujú z jedla aj to čo tam nie je) a mnoho aktivít.

Kam s deťmi do hotela na Slovensku? Predsa do Grand hotela Permon!

GRAND HOTEL PERMON (Pohľad zo zadnu z ihriska)

Obkolesený prírodou.

V malebnej horskej osade Podbanské – Vysoké Tatry, obkolesený stromami stojí do kopca posadený GRAND HOTEL PERMON. Keď sme sa ako partia dve matky a štyri deti k nemu blížili, cesta sa zmenila na cestičku a o chvíľu sa už pred nami vynorilo parkovisko a za ním krásny hotel.

Hneď pri vstupe nás zarazilo, že sme neprišli na nulté ale rovno na 8-me poschodie, kde sa nachádza recepcia. Po príjemnom privítaní sme pokračovali do izby. Už vtedy sme pochopili, že každé poschodie ponúka inú zábavu a vyžitie.

Dievčatá sa tešili na hry vo vode a preto si hneď obliekli svoje plavky,  na to hotelom pripravené župany podľa ich veku a vyrazili sme pohodlne po chodbičke na 3-tie poschodie k bazénom.

Mali sme ich v podstate za rohom, keďže naša izba bola na rovnakom poschodí.

Bazény, sauny a masáže. Všetko na jednom poschodí.

DETSKÝ BAZÉN S MALÝM TOBOGÁNOM

Bazény boli rozdelené do dvoch častí. Malý bazén s detským toboganom pre najmenších a veľký bazén v štýle plaveckého, kde však skoro do polovice dočiahla i moja tretiačka.

VEĽKÝ BAZÉN

V oddelenej časti sa nachádzal ešte mini bazén, ktorý slúži ako cieľová rovina pre šmýkačku a veľký tobogan.

VEĽKÝ TOBOGÁN

Všetky bazény s veľmi príjemnou teplotou spôsobili, že sme tam strávili hneď niekoľko hodín.

Deti sme „odložili“ nášmu dozoru a vyrazili o poschodie nižšie preskúmať saunový svet, kde majú prístup len deti od 6 rokov. Napriek tomu, že dve z našich štyroch detí by dole mohli ísť s nami, asi som staromódna ale radšej som ich tam nezavolala. Táto zóna je podľa mňa vytvorená pre dospelých, ktorí sem chodia oddychovať. Navyše sa tu vstupuje len v rúchu Evinom s ovinutím do plachty.

VSTUP DO SAUNOVÉHO SVETA

Saunový svet je naozaj obrovský s rôznymi druhmi sáun, ktorých mená si ani nepamätám a okrem nich sme tam objavili aj soľnú jaskyňu v ktorej sme skoro zaspali a zadné chladné bazény a výrivky, do ktorých sme nielen vzhľadom na ubiehajúci čas ani nestihli vkročiť :-).

SAUNA

Od bazénov je vstup aj na masáže, ktoré sme vyskúšali o dva dni neskôr a teda obidve odporúčame.

Animačné programy pre deti počas dňa.

Keďže naša posádka okrem detí pozostávala z dvoch mamičiek, ktoré si tu prišli užiť kávičky a po roku sa porozprávať, boli sme veľmi potešené, že v hoteli boli ústretoví a veľmi kreatívny animátori.  Večer na 5-tom poschodí  sme navštívili minidisko, ktoré učarovalo i našim ranným pubertiakom. Naozaj odo mňa smeruje veľká pochvala pre team (Táňa, Matúš a Miška), ktorý mal v našom týždni „službu“.

VEČERNÁ MINI-DISKOTÉKA

Po detskej diskotéke ešte nasledovali veľmi vtipné hry pre rodiny a nakoniec i samostatne pre dospelých. Tí, ktorí si chceli oddýchnuť od množstva ľudí, mohli svoj večer stráviť pri živej hudbe a otvorenom bare na 7-mom poschodí.

Na druhý deň sme si animačný program naštudovali o čosi dôkladnejšie a hneď ráno sme vyrazili s partiou kamarátov z hotela na prechádzku do lesa. Cestou sme poznávali lesné zvieratá a obdivovali drevené sochy zvierat, ktorým bola naša lesná cestička okrášlená.

LESNOU CESTIČKOU POZNÁVAME ZVIERATÁ

Cieľom výletu bolo pódium neďalekého hotela na ktorom následne prebiehali rôzne súťaže a hry pre deti.

ANIMAČNÝ PROGRAM POČAS DŇA

Tretí deň bol trošku opršaný a preto sme využili miestnosti na 6-tom poschodí. Menšie sa zahrali vo veľkom detskom kútiku, stredňáci oddychovali v detskom kine a chalanom zhase učaroval X-Box s hrami.  Poobede sa všetci pekne povinne zúčastnili kreatívneho ateliéru s animátormi a my mamičky sme si odskočili na masáže.

DETSKÝ KÚTIK

Okrem všetkých hor spomínaných aktivít pre deti je hneď za hotelom nádherné detské ihrisko s preliezkami, lanovou dráhou, trampolínou, hojdačkami a ktoré okrem okolitej scenérie hôr je doplnené aj malým jazierkom.

POHĽAD NA IHRISKO PRI HOTELI

Strava v hoteli.

V hoteli sa určite oplatí si objednať minimálne polpenziu.  Bohaté švédske stoly ponúkajú jedlá pre gurmánov, pre ľudí na rôznych diétach ale dokonca i jednoduché jedlá pre deti. Takúto ponuku sme v podobných hoteloch objavili len málokde. Naozaj výborné!

PERMONKA NÁS PRIŠLA POZDRAVIŤ NA RAŇAJKY

Ďakujeme hotelu a jeho personálu a príjemnú dovolenku a DOVIDENIA NA BUDÚCE!

Previous articleSpomienka na Notre Dame cez úlohy a hry pre deti
Next articleDetský sprievodca Parížom
Tipy na výlety s deťmi, recenzie baby-friendly hotelov, inšpirácie ako si naplánovať dovolenku a zážitkové reportáže. Vitajte na mojom blogu! Volám sa Ludmila "Lili" Cuperová a tvorba reportáží o baby friendly miestach je to čo ma baví. Snažím sa hľadieť na dni dovolenky očami mojich detí ale pritom nezabúdam na rodičovské "všimni si". Ahojte a improvizujte!